Gå til hovedinnhold

Vi innfører innvalg når du ringer 24 20 00 00

Vi innfører fire innvalg når du ringer til oss på 24 20 00 00. På denne måten sikrer vi at du raskt kommer i kontakt med en medarbeider med god kompetanse på fagområdet du trenger hjelp til.

Våre kunder er viktige for oss, og vårt mål er at kundene raskt får hjelp når de trenger det. Vi innfører derfor nytt telefonisystem i Norsk Helsenett.

Det nye telefonisystemet har fire innvalg:

  1. Helsenett-linje (trenger du hjelp til ruter, har feil med helsenettlinjen eller lignende)
  2. Registre (trenger hjelp til adresseregistret eller annet register.
  3. Video (det er videokonferansespørsmål som du trenger hjelp til)
  4. Annet (trenger du hjelp til hjemmekontor, eller er det andre ting du lurer på)

Vi beregner ikke nedetid i forbindelse med overgangen til nytt telefonisystem, men dersom dere har problemer eller har tilbakemeldinger eller spørsmål er det bare å ta kontakt med kundesenteret på e-post kundesenter@nhn.no.