Hopp til hovedinnhold
NHN

Telefoni sørger for at ansatte i helseforvaltningen kan kommunisere internt og eksternt ved hjelp av fasttelefon, mobiltelefon og Skype for Business. Vi leverer også sentralbordløsninger med integrert telefonbok over ansatte i virksomheten.

Deltjenester

Fasttelefoni

Fasttelefoni sørger for at ansatte har kablet telefon på sin arbeidsplass.

Tjenesten skal fases ut til fordel for mobiltelefoni. Vi gjør nærmere avtaler med de enkelte kundene. Tjenesten leveres kun til dere som haddeavtale med oss ved inngangen av 2018.

Mobiltelefoni

Med mobiltelefoni mener vi håndtering av mobiltelefoner, tilleggsutstyr, abonnement og tilleggstjenester. Inkludert i tjenesten er hjelp til oppsett av e-post og tilkobling til nettverk på mobilen. Brukerstøtte utover dette kan dere bestille gjennom tjenesten brukerstøtte (on-site støtte.)

Vi tilbyr også tilgang til bestillingsportaler, serviceportaler og faktureringsportaler, der dere kan bestille og få viderefakturert ekstraforbruk av data og tilleggstjenester.

Skype for Business

Vi tilbyr Skype for Business som et tillegg til fasttelefoni. Ansatte får tilgang til de samme kontaktlistene i Skype for Business som de har på fasttelefonen. De kan også bruke konferansesystemet direkte fra Skype for Business.

Sentralbord

Vi leverer og drifter sentralbordløsninger med integrert telefonbok over ansatte i virksomheten.

Beredskapstelefoni

Vi tilbyr telefonvakt som er tilgjengelig alle dager, døgnet rundt (24/7).

Fant du det du lette etter?