Gå til hovedinnhold

Bistandstjeneste

Bistandstjenester omfatter bistand som bestilles av Kunden på "Tid og Materiell"-basis, som en støtte til Kunders egne initiativer, prosjekter eller situasjoner der de trenger kompetanse NHN kan levere.

Tjenesten omfatter

  • Teknisk prosjektleder eller tekniske ressurser til prosjekter/delprosjekter som omfatter infrastruktur og teknisk drift
  • IKT Fagstøtte på infrastruktur og teknisk drift utenfor prosjektarbeid
  • Fysisk tilstedeværelse on-site hos kunden utover hva som dekkes av brukerstøtte
  • Råd og bistand omkring IT sikkerhet
  • Beredskapsstøtte, der NHN bestilles til å være tilgjengelig for å levere støtte på kort varsel i unntakssituasjoner

Ved enhver bestilling av bistandstjenestene vil kompetansekrav, oppgaver og timeforbruk avtales i forkant av gjennomførelse.

Deltjenester

Tjenesten er satt sammen av flere deltjenester:

  • Prosjektstøtte
  • IKT fagstøtte
  • On-site støtte
  • Informasjonssikkerhet
  • Beredskap