Hopp til hovedinnhold
NHN

Har dere endret eller avsluttet Helsenettforbindelsen? Eller har dere byttet utstyr i forbindelse med feil eller oppgraderinger? Da må dere returnere utstyret.

Ved oppsigelse eller endring av Helsenettforbindelse vil dere motta en e-post fra Norsk helsenett sitt kundesenter med returlapp for retur av utstyr. Hvis dere ikke har mottatt dette innen nedkoblingsdato, ta kontakt med vårt kundesenter.

I e-posten vil det være spesifisert hvilket utstyr som skal returneres. Alt utstyr tilhørende deres Helsenettforbindelse skal sendes i retur til oss. Hvis dere mottar returlapp fra andre enn Norsk helsenett, ta kontakt med vårt kundesenter.

  • Ved forsendelse må utstyret pakkes forsvarlig i egnet emballasje, for eksempel bobleplast.
  • Strømadapter /strømledning skal alltid følge med og sendes sammen med ruter.
  • Norsk helsenett benytter Infocare for utstyrshåndtering og Bring som transportør.

Utstyr sendes til:

Onitio Norge AS
Eikenga 33B
0597 Oslo

Kontaktinformasjon:

Vårt kundesenteret nås på telefon: +47 24 20 00 00 eller kundesenter@nhn.no.

Merk at veiledning og spørsmål knyttet til retur av ruter kun besvares innenfor ordinær åpningstid (hverdager kl. 08 – 20).

Spørsmål og svar

Eksempler på noen aktuelle rutere:

Fant du det du lette etter?