Gå til hovedinnhold

Exonor

Exonor tilbyr første og andre linje support til kliniske systemer for sykehus i alle de nordiske landene og Europa.

Vi har for tiden over 25 kunder som bruker våre tjenester. Exonors Clinical Service Desk har en meget godt etablert "3-lags" støttemodell med en unik kombinasjon av lag:

Teknisk lag - Teknisk personale med klinisk kunnskap

Infrastruktur og teknisk personell er nødvendig for å drive et effektivt, fleksibelt og virtuelt servicebord for sykehus og kliniske systemer. Vårt tekniske personale vil også hjelpe deg med å oppgradere programvaren som vi støtter om nødvendig. Vi har detaljert innsikt og forståelse av det kliniske programvaremiljøet vi støtter, og det omkringliggende utstyret og integrasjonene.

Klinisk lag - Klinisk stab med IT-kunnskap

Exonors støtteteam inkluderer klinikere med grundig kunnskap om de aktuelle produktene vi støtter, slik at vi kan få "klinikere som hjelper andre kliniker-kollegaer".

Nasjonalt lag - Lokalt språk og kunnskap

Foreløpig er det 7 språk som blir snakket i teamet, og lokal kunnskap spesielt om det nordiske sykehusmiljøet er omfattende. Dette gjør oss i stand til å gi lokalt språk og lokal "kunnskap" på sykehuset og markedet generelt, og tilby umiddelbar problemløsnings mulighet.

+47 73 02 12 70

Dronning Eufemias gate 6
0191 Oslo
Norway

www.exonor.com